Так. Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок.
У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Роз’яснюємо, впровадження електронних трудових книжок до 10 червня 2026 року, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 р. № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються постановою КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301.
Тому, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку необхідно заповнювати.