Чи потрібно роботодавцю повідомляти Пенсійний фонд України про виплату коштів за лікарняними своїм працівникам?
Так, потрібно.
Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Повідомлення також може бути надіслано листом з повідомленням або надано безпосередньо до сервісного центру Пенсійного фонду України.
Відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня отримання фінансування від Пенсійного фонду України є підставою для проведення позапланової перевірки щодо використання страхувальником коштів ПФУ.
Як сформувати повідомлення про сплату коштів застрахованим особам на вебпорталі ПФУ, — дивіться за посиланням.
Детальніше про «Е-кабінет страхувальника» за посиланням.