Документи з кадрових питань (особового складу): накази з особового складу, особові рахунки, відомості нарахування заробітної плати тощо – зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передачі до державних архівів.
У разі припинення діяльності юридичної особи, документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати
- прізвище, ім’я, по батькові,
- місце фактичного проживання,
- за наявності, адрес електронної пошти та контактний номер телефону,
- назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область),
- роки роботи,
- назву займаної посади, та,
- за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).