У Резерв+ запустилися онлайн-відстрочки від мобілізації

У Резерв+ запрацювала можливість оформити відстрочку від мобілізації онлайн. Оновлена версія застосунку вже доступна у AppStore та PlayMarket.

«Українці зможуть не стояти у чергах і збирати папірці, щоб подовжити відстрочку кожні три місяці. З працівників ТЦК зніметься джерело додаткового навантаження. Найголовніше — запуском онлайн-відстрочок ми продовжуємо поповнювати екосистему продуктів для військовозобов’язаних, що допомагають їм розв’язувати питання не у чергах, а за допомогою кількох хвилин і смартфону», — зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Наразі сервіс онлайн-відстрочок доступний для:

  • людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення по інвалідності;
  • студентів, аспірантів та докторантів, які здобувають освіту у послідовному порядку. Наприклад, після бакалавра здобувають ступінь магістра. Або ж після магістра навчаються на аспірантурі.

Наступними запустяться відстрочки для багатодітних батьків, що мають від 3 неповнолітніх дітей в одному шлюбі. Зараз вони знаходяться на бета-тестуванні.

Онлайн-відстрочка працює дуже просто. Необхідно авторизуватися у Резерв+ і надіслати запит. Система перевірить, чи маєте ви право на відстрочку. Якщо так, то цей статус відобразиться в електронному військовому документі.

«Ці нові цифрові послуги для військовозобовʼязаних підкреслюють силу нашої співпраці з Міністерством оборони України, Європейським Союзом та іншими ключовими партнерами. Академія електронного управління пишається можливістю підтримати цифрову трансформацію України, яка безпосередньо впливає як на менеджмент армії, так і на життя багатьох українців», — зазначив Ханнес Асток, голова правління Академії електронного урядування.

Люди з інвалідністю отримуватимуть відстрочку на рік або до кінця дії пенсійного посвідчення. Студенти, аспіранти та докторанти отримуватимуть відстрочку до кінця дії воєнного стану і мобілізації.

Міноборони працює над тим, щоб онлайн-відстрочки були доступними і для інших категорій громадян.

«Ми вважаємо, що це лише початок у цифровізації відстрочок. Попереду ще багато інших категорій громадян з правом на відстрочку, і кожна потребує особливого підходу. Бо не завжди є цифрові дані про них. Це виклик, який вимагає чіткої співпраці між відомствами та лідерства. І ми раді, що ці складові у цьому проєкті є», — наголосив виконавчий директор Офісу ефективного регулювання BRDO Олексій Дорогань.

Запуск сервісу реалізовано Міністерством оборони у співпраці з Міністерством освіти і науки, Міністерством соціальної політики, Міністерством юстиції, Пенсійним фондом за підтримки Європейського Союзу в межах проєкту DT4UA, що впроваджує Академія електронного управління (Естонія), а також Офісу ефективного регулювання BRDO.