Працівник не відображається під час бронювання в Дії: що робити?

Працівник не відображається під час бронювання в Дії — у Мінцифри розповідають, як виправити.

Бронюєте свого працівника через Дію, але отримуєте негативний результат? «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи відсутні відомості в реєстрі Оберіг — на це є дві причини:

  • дані з Пенсійного фонду не оновлені або відсутні;
  • працівника оформлено не за ЄДРПОУ компанії, яка подає на бронювання.

Як це виправити? Через застосунок Резерв+ або звернувшись безпосередньо до Пенсійного фонду.

Також читайте покроковий гайд Мінцифри про бронювання працівників — за посиланням.

Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізацію послуги здійснено завдяки «Проєкту підтримки Дія», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.