Працівник не відображається під час бронювання в Дії — у Мінцифри розповідають, як виправити.
Бронюєте свого працівника через Дію, але отримуєте негативний результат? «Особу не працевлаштовано на підприємстві» чи відсутні відомості в реєстрі Оберіг — на це є дві причини:
- дані з Пенсійного фонду не оновлені або відсутні;
- працівника оформлено не за ЄДРПОУ компанії, яка подає на бронювання.
Як це виправити? Через застосунок Резерв+ або звернувшись безпосередньо до Пенсійного фонду.
Також читайте покроковий гайд Мінцифри про бронювання працівників — за посиланням.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізацію послуги здійснено завдяки «Проєкту підтримки Дія», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.