Податкове повідомлення-рішення зі сплати земельного податку з фізичних осіб: що перевірити та як діяти у разі помилки

ГУ ДПС у Київській області надсилає громадянам податкові повідомлення-рішення (ППР) щодо сплати земельного податку. Такий документ є обов’язковим для виконання, проте платникам варто уважно ознайомитись з його змістом і, у разі виявлення неточностей, оперативно звернутися до податкової.

Відповідно до п. 286.5 ПКУ, податкові повідомлення-рішення з сумою нарахованого земельного податку фізичним особам надсилаються щороку до 1 липня поточного року.

При отриманні податкового повідомлення-рішення зі сплати земельного податку з фізичних осіб слід звернути увагу:

По-перше: на реєстраційний номер платника податку та на податкову адресу платника податків.

По-друге: на детальний розрахунок податкового зобов’язання, який повинен містити:

– податковий період;

– адресу земельної ділянки;

– вид цільового призначення Вашої земельної ділянки;

– кадастровий номер (за наявності);

– площу земельної ділянки;

– нормативно грошову оцінку (зазначається в гривнях за гектар);

– період перебування земельної ділянки у власності;

– ставку земельного податку (приймається органами місцевого самоврядування на відповідній території).

У разі виявлення розбіжностей або неточностей платник податків має право звернутися до податкової за місцем реєстрації земельної ділянки для проведення перерахунку сум податкового зобов’язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб.

Для цього потрібно написати заяву (форма довільна) та додати до заяви документи (наприклад: договір купівлі-продажу (якщо ділянка продана); державний акт на право власності (якщо невірно зазначена площа чи адреса); тощо).

Якщо податкове повідомлення-рішення містить вірні дані платник податків має сплатити суму нарахованого податкового зобов’язання протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.