Подати сканкопії трудових книжок на оцифрування може роботодавець за своїх найманих працівників або застрахована особа сама за себе на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Як перевірити статус звернення?
- Роботодавець – у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, в розділі «Відомості про трудові відносини».
- Застрахована особа – в особистому кабінеті на вебпорталі у розділі «Мої звернення».
Можливі статуси звернення:
- «Виконано» – звернення успішно опрацьовано, дані актуалізовано.
- «Скасовано виконання» – виявлено помилки, звернення не опрацьовано (причина зазначається в полі «Повідомлення»).
- Інші статуси – звернення ще в роботі.
Типові причини скасування:
- Порушення вимог до сканкопій документів: не належать заявнику; чорно-білі або не з оригіналу; погана якість (обрізані дати, записи); відсутня титульна сторінка; порушена хронологія.
- Порушення правил оформлення трудової книжки: відсутній підпис власника чи печатка; немає запису про зміну ПІБ.
- Помилки у формі звернення.
Важливо! Результати опрацювання звернень типу «Відомості про трудові відносини робітника» роботодавець повинен доводити до відома працівників. Адже незараховані періоди впливатимуть на розмір і право на пенсію.
Для виправлення недоліків потрібно створити нове звернення на вебпорталі Пенсійного фонду України та додати виправлені сканкопії документів. За потреби працівник може додатково надати документи: довідки, витяги з наказів, особові рахунки, відомості про зарплату тощо – відповідно до «Порядку підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №637 від 12.08.1993.
Також фахівець Фонду нагадала, що до завершення терміну оцифрування трудових книжок залишилось менше року, тому важливо не зволікати з поданням сканкопій до Пенсійного фонду.
Відеозапис вебінару можна переглянути, перейшовши за посиланням.