Що роботи, якщо е-лікарняний не змінив свій статус із «закритий» на «готово до сплати» попри вичерпання строків?
Не зважати на статус та приступити до призначення допомоги за лікарняним (якщо з дати видачі вже пройшло 7 днів).
Електронний лікарняний має статус «закритий» з дня свого створення і змінює його на «готово до сплати» у день видачі – тобто через сім днів після дати закриття для лікарняних по тимчасовій непрацездатності і через сім днів після дати відкриття – для лікарняних по вагітності та пологах.
Однак сьогодні надходять звернення щодо відсутності зміни статусу – подекуди е-лікарняні залишаються закритими попри вичерпання строків.
У такому випадку потрібно орієнтуватись на дати – якщо після дати закриття (дати відкриття для лікарняних по вагітності та пологах), зазначеної в е-лікарняному, пройшло сім днів, на восьмий день з е-лікарняним уже можна починати працювати і подавати заяву на оплату до Фонду соціального страхування України, навіть якщо статус залишився «закритим».