Як треба заповнювати заяву-розрахунок для отримання фінансування з ПФУ на оплату лікарняних

Як треба заповнювати заяву-розрахунок для отримання фінансування з Пенсійного фонду України на оплату лікарняних?

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування на оплату лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

Заяву-розрахунок може бути відхилено з причини наявності в ній помилок.

Найчастіше зустрічаються такі помилки:

– загальний страховий стаж застрахованої особи та страховий стаж за останні 12 місяців, вказані в заяві-розрахунку, не відповідають відомостям, наявним в Реєстрі застрахованих осіб;

– відсутнє обмеження розміру визначеної на загальних підставах суми страхової виплати, якщо протягом дванадцяти місяців перед настанням страхового випадку застрахована особа має страховий стаж менше шести місяців;

– відсутній запис дати встановлення МСЕК інвалідності;

– призначення страхових виплат одночасно за основним місцем роботи та за сумісництвом;

– неправильно заповнено реквізити страхувальника;

– не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності).

У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді коментаря.

Після виправлення помилок проводиться перевірка. У випадку відсутності помилок — проводиться фінансування на оплату лікарняних.