Пенсійним фондом України реалізовано можливість подання роботодавцями в режимі реального часу відомостей про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого, переведення на іншу постійну посаду, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення, або відновлення дії трудового договору через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
Дана норма визначена постановою КМУ від 05.06.2024 р. № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану», яка набрала чинності 8 червня 2024 року.
Звертаємо увагу, що відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з 08.06.2024 року по теперішній час, роботодавці можуть подати до завершення апробації запровадженого на вебпорталі електронних послуг Фонду в кабінеті страхувальника нового сервісу, а саме до 01.08.2024 року.
Важливо, що після 1 серпня можна буде подати лише відомості про рух кадрів, які відбулись не пізніше, ніж протягом наступного дня після настання відповідної події.
Як це зробити ми розповідали тут.