Які бувають статуси заяв, поданих до електронного суду?

Ми вже раніше наголошували, що з 18 жовтня вступили в силу зміни до Господарського процесуального кодексу, які передбачають обов’язок реєстрації юридичних осіб приватного права, таких як Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватні підприємства, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та інші, в Електронному суді.

Ця реєстрація дозволяє їм отримувати право подавати документи до Господарського суду. Ця вимога стосується навіть тих юридичних осіб, які вже перебувають у судовому процесі. В іншому випадку їх можуть чекати негативні процесуальні наслідки.

Ці юридичні особи повинні реєструвати як самі себе, так і свого адвоката в Електронному суді, навіть якщо тільки їх адвокат веде листування з судом (відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 6 Господарського процесуального кодексу у редакції Закону № 3200).

На даний момент на офіційній сторінці Е-суду у Facebook з’явилася свіжа публікація, яка присвячена статусам заяв у системі Е-суд.Статуси заяв електронного суду.

Так, заяви, подані до суду з електронного кабінету (через електронний суд), мають наступні статуси

«Чернетка»

На даному етапі дозволяється редагувати заяву шляхом переміщення на різні кроки її формування.

«Підписання»

На даному етапі дозволяє лише підписати заяву та направити її до суду. Редагування заяви на статусі «Підписання» неможливе.

«Відправлено»

Статус вказує на те, що заяву було підписано та направлено до суду.

«Надіслано сторонам»

Статус вказує на те, що заяву було направлено лише сторонам. Для відправки до суду необхідно натиснути кнопку Підписати та відправити до суду.

«Доставлено»

Статус вказує на те, що заяву було успішно прийнято до АСДС суду.

«Помилка обробки»

Даний статус мають заяви, які не були доставлені до АСДС суду. Вказані статуси можуть виникати внаслідок нестабільної роботи мережі під час відправки заяв до АСДС суду як на стороні користувача, так і на стороні АСДС.

У разі виникнення такого статусу, користувачеві необхідно звернутись до служби технічної підтримки за номером 044-492-70-10, оскільки ситуація потребує окремого аналізу.

«Відмовлено в реєстрації»

Статус з’являється внаслідок відмови в реєстрації заяви в АСДС суду за певних причин. Текст причини відмови має надходити користувачеві на електронну адресу у розділ «Повідомлення» електронного кабінету.

«Зареєстровано»

Статус відображається у разі реєстрації заяви.