Як виправити помилки та змінити страхувальника в е-лікарняних?

За розʼясненням ПФУ, за наявності помилки в особистих даних працівника в е-лікарняному, після усунення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику потрібно звернутися з листом до ПФУ з питання виправлення даних в е-лікарняному

«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам», – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини.

Спікер заходу – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій інформувала присутніх з таких питань:

  • формування електронного листка непрацездатності;
  • внесення змін в анкету застрахованої особи;
  • перелік послуг, які можна отримати в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/
  • алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
  • алгоритм дій у випадку відсутності електронного листка непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
  • заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
  • формування запитів щодо заміни страхувальника;
  • оплата листків непрацездатності правонаступником;
  • формування запиту на створення копій листків непрацездатності.

Увагу слухачів акцентували, що у випадку наявності помилки в особистих даних працівника в електронному листку непрацездатності, після усунення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику необхідно звернутися з листом до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області з питання виправлення даних в електронному листку непрацездатності.

Ознайомитись з інформаційними матеріалами нижче.