Як роботодавцю в режимі реального часу подати відомості про трудові відносини онлайн?

Пенсійний фонд України реалізував можливість оперативного подання роботодавцями відомостей про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору в режимі реального часу.

Подати дані роботодавці можуть онлайн: в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Алгоритм дій такий:

1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Натисніть кнопку “Вхід”, ідентифікуйте себе як юридичну особу, підтвердьте вхід за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та паролю до нього і натисніть кнопку “Увійти”.

2. В особистому кабінеті страхувальника (в меню зліва) зайдіть у розділ “Комунікації з ПФУ та оберіть опцію Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації).

3. У спливаючому вікні “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” з наданого переліку оберіть опцію Повідомлення про зміни в трудових відносинах (Подати відомості по особі).

4. У полі повідомлення внесіть необхідні дані про особу (обов’язкові поля позначені зірочкою – *) та натисніть кнопку “Додати запис”.

5. У вікні “Запис про трудову діяльність” заповніть тип події, атрибут події, дату події та внесіть реквізити документа-підстави. Натисніть “Зберегти”.

Довідково

Атрибут події має опції:

  • Призначено
  • Переведено / переміщено
  • Призупинення дії трудового договору
  • Відновлення дії трудового договору
  • Звільнено
  • Поновлено
  • Початок
  • Кінець

Тип події:

  • Період за основним місцем роботи
  • Період роботи за сумісництвом
  • Робота за гіг-контрактом
  • Робота за договором ЦПХ

Документ-підстава:

Назва документа (наказу / розпорядження)

6. Перевірте дані сформованого повідомлення та натисніть кнопку “Підписати та відправити в ПФУ”.