Субсидія надається за місцем фактичного проживання внутрішньо переміщеної особи, яке зазначено у довідці внутрішньо переміщеної особи. При цьому укладання договору наймання (оренди) житла не вимагається, а склад домогосподарства зазначається заявником у декларації.
Перелік документів
Для отримання субсидії внутрішньо переміщеній особі необхідно подати наступні документи:
- заява про призначення субсидії;
- декларація про доходи та витрати;
- дані про мешканців домогосподарства;
- паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- довідка про статус внутрішньо переміщеної особи.
Увага! При призначенні житлової субсидії розмір допомоги на проживання внутрішньо переміщеної особи не враховується до сукупного доходу.
Куди подавати документи?
Заяви з необхідними документами для отримання субсидії можна надати:
особисто: у сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області; уповноваженим посадовим особам виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації та посадових осіб ЦНАПів;
дистанційно: у разі надсилання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, мобільний додаток Пенсійного фонду України, веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України або Портал Дія).
Законодавча база
Порядок надання населенню субсидій регулюється Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива затвердженого постановою КМУ від 21 жовтня 1995 року № 848.
Право на призначення субсидії мають сім’ї, у яких розмір плати за житлово-комунальні послуги у межах норм споживання з урахуванням пільг перевищує обсяг визначеного постановою КМУ від 14.07.2010 р. № 621 обов’язкового відсотка платежу.