Щоб ідентифікацію могли пройти пенсіонери з різними можливостями доступності до послуг, передбачено кілька способів ідентифікації, зокрема дистанційних.
Якщо маломобільний пенсіонер не має можливості пройти ідентифікацію в сервісному центрі Пенсійного фонду України або у відділенні АТ “Ощадбанк“, він може скористатись послугою онлайн:
- через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого кваліфікованого електронного підпису “Дія.Підпис” (“Дія ID”), створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
- за допомогою відеоконференцзв’язку в територіальному органі Пенсійного фонду України.
Крім того, якщо маломобільні громадяни за станом здоров’я не мають можливості самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки, у заяві / зверненні на проходження ідентифікації шляхом відеоконференцзв’язку вони можуть зазначити про необхідність присутності під час проведення відеоідентифікації персонального асистента або помічника.
Довідково
Особа з порушеннями слуху та мовлення в заяві / зверненні може зазначити інформацію про потребу залучити до сеансу відеоідентифікації перекладача жестової мови.
За недієздатних осіб та осіб, дієздатність яких обмежено, заяви подаються опікунами, піклувальниками, представниками закладів (органів опіки і піклування), які виконують функції опікунів чи піклувальників.