Як діяти, якщо побутова техніка виявилась несправною

Ніколи не доводилося повертати несправну побутову техніку продавцю? Ми вам, по-доброму, заздримо! Але що робити, якщо така потреба все ж виникне? Розповідаємо, як діяти.

Ваші права:

1. Гарантійний ремонт чи заміна (у випадках, передбачених законодавством):

  • безкоштовно для вас (з доставкою великогабаритної техніки до сервісу та поверненням споживачеві за рахунок продавця);
  • має виконуватись протягом 14 днів або за домовленістю сторін

2. Повернення товару:

  • якщо виявили протягом гарантійного терміну недоліки у придбаному товарі ви маєте право на зниження ціни або безоплатний гарантійний ремонт або відшкодування вартості проведеного ремонту;
  • якщо виявлений недолік є істотним – ви маєте право розірвати договір купівлі-продажу або замінити товар на справний.

Якщо продавець ігнорує ваші вимоги – зверніться зі скаргою до Держпродспоживслужби:

  • оформіть офіційне звернення за посиланням;
  • телефонуйте на Гарячу лінію за номерами (050) 230 04 28 або (044) 364 77 80.

Фахівці Держпродспоживслужби зроблять все можливе для захисту ваших прав споживача.

Варто нагадати, що на сьогодні згідно з постановою Уряду діють обмеження на планові та позапланові перевірки суб’єктів господарювання, у випадках, коли відсутня загроза, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.

Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку у відповідності до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».

Реформа реалізується спільно з Мінцифри, проєктом «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонду Східна Європа та Офісу ефективного регулювання.