Повідомлення про зміни в трудових відносинах: чи можливо відмінити подання

На виконання пункту 6 постанови КМУ від 05.06.2024 р. № 650 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану” Пенсійний фонд України забезпечив технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, Пенсійному фонду України через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї постанови.

Пенсійний фонд України на вебпорталі електронних послуг надав можливість страхувальнику (роботодавцю) або працівнику страхувальника, якому надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників страхувальника, в кабінеті страхувальника подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.

Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню Комунікації з ПФУ/Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)/Повідомлення про зміни в трудових відносинах.

Звертаємо увагу, що наразі не передбачено внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником засобами вебпорталу Пенсійного фонду повідомлень про зміни в трудових відносинах.