Згідно з п. 2 ст. 14 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) центри сервісного обслуговування зобов’язані у разі виходу з ладу РРО забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
Відповідно до п. 29 Порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601, після виконання робіт з гарантійного (післягарантійного) ремонту представник центру сервісного обслуговування вносить дані про ці роботи до відповідного розділу експлуатаційного документа.
Підпунктом 3.1.2 п. 3.1 розд. III Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, програмних РРО та модемів для передачі даних, затверджених наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057, визначено, що РРО з модемом повинен забезпечувати, зокрема:
– накопичення контрольно-звітної інформації у разі неможливості передачі її через порушення зв’язку з сервером обробки інформації з будь-яких причин та автоматичну передачу накопиченої інформації до сервера обробки інформації після відновлення зв’язку;
– блокування проведення розрахункових операцій у разі:
▪ технічної несправності модему, за винятком несправності каналу передачі інформації (тільки для РРО з контрольною стрічкою в електронній формі);
▪ неможливості передачі контрольно-звітної інформації до сервера обробки інформації протягом 72 годин.
У разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок (далі – РК) та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовується фінансова санкція у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 10 ст. 17 Закону № 265).
Підпунктом 26 п. 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. № 295, передбачено, що оператори, провайдери зобов’язані усувати пошкодження телекомунікаційної мережі та відновлювати доступ до послуг згідно з встановленими значеннями показників якості в строки, визначені Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Відповідно до таблиці 3 наказу Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – не більше, як одна доба.
Пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006 р. № 833, передбачено, що у разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття.
Тобто, суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання інформації про обсяг розрахункових операцій по РРО до Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, не перевищує 7 робочих днів та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонту модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єктів господарювання не застосовується.
При цьому до суб’єктів господарювання, які не забезпечують подання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовується фінансова санкція у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з п. 2 ст. 14 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) центри сервісного обслуговування зобов’язані у разі виходу з ладу РРО забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
Відповідно до п. 29 Порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601, після виконання робіт з гарантійного (післягарантійного) ремонту представник центру сервісного обслуговування вносить дані про ці роботи до відповідного розділу експлуатаційного документа.
Підпунктом 3.1.2 п. 3.1 розд. III Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, програмних РРО та модемів для передачі даних, затверджених наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057, визначено, що РРО з модемом повинен забезпечувати, зокрема:
– накопичення контрольно-звітної інформації у разі неможливості передачі її через порушення зв’язку з сервером обробки інформації з будь-яких причин та автоматичну передачу накопиченої інформації до сервера обробки інформації після відновлення зв’язку;
– блокування проведення розрахункових операцій у разі:
▪ технічної несправності модему, за винятком несправності каналу передачі інформації (тільки для РРО з контрольною стрічкою в електронній формі);
▪ неможливості передачі контрольно-звітної інформації до сервера обробки інформації протягом 72 годин.
У разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок (далі – РК) та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовується фінансова санкція у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 10 ст. 17 Закону № 265).
Підпунктом 26 п. 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. № 295, передбачено, що оператори, провайдери зобов’язані усувати пошкодження телекомунікаційної мережі та відновлювати доступ до послуг згідно з встановленими значеннями показників якості в строки, визначені Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Відповідно до таблиці 3 наказу Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – не більше, як одна доба.
Пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006 р. № 833, передбачено, що у разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття.
Тобто, суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання інформації про обсяг розрахункових операцій по РРО до Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, не перевищує 7 робочих днів та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонту модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єктів господарювання не застосовується.
При цьому до суб’єктів господарювання, які не забезпечують подання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовується фінансова санкція у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з п. 2 ст. 14 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) центри сервісного обслуговування зобов’язані у разі виходу з ладу РРО забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
Відповідно до п. 29 Порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601, після виконання робіт з гарантійного (післягарантійного) ремонту представник центру сервісного обслуговування вносить дані про ці роботи до відповідного розділу експлуатаційного документа.
Підпунктом 3.1.2 п. 3.1 розд. III Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, програмних РРО та модемів для передачі даних, затверджених наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057, визначено, що РРО з модемом повинен забезпечувати, зокрема:
– накопичення контрольно-звітної інформації у разі неможливості передачі її через порушення зв’язку з сервером обробки інформації з будь-яких причин та автоматичну передачу накопиченої інформації до сервера обробки інформації після відновлення зв’язку;
– блокування проведення розрахункових операцій у разі:
▪ технічної несправності модему, за винятком несправності каналу передачі інформації (тільки для РРО з контрольною стрічкою в електронній формі);
▪ неможливості передачі контрольно-звітної інформації до сервера обробки інформації протягом 72 годин.
У разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок (далі – РК) та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовується фінансова санкція у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 10 ст. 17 Закону № 265).
Підпунктом 26 п. 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. № 295, передбачено, що оператори, провайдери зобов’язані усувати пошкодження телекомунікаційної мережі та відновлювати доступ до послуг згідно з встановленими значеннями показників якості в строки, визначені Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Відповідно до таблиці 3 наказу Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – не більше, як одна доба.
Пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006 р. № 833, передбачено, що у разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття.
Тобто, суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання інформації про обсяг розрахункових операцій по РРО до Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, не перевищує 7 робочих днів та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонту модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єктів господарювання не застосовується.
При цьому до суб’єктів господарювання, які не забезпечують подання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовується фінансова санкція у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з п. 2 ст. 14 Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) центри сервісного обслуговування зобов’язані у разі виходу з ладу РРО забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
Відповідно до п. 29 Порядку технічного обслуговування та ремонту РРО, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601, після виконання робіт з гарантійного (післягарантійного) ремонту представник центру сервісного обслуговування вносить дані про ці роботи до відповідного розділу експлуатаційного документа.
Підпунктом 3.1.2 п. 3.1 розд. III Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у РРО, програмних РРО та модемів для передачі даних, затверджених наказом Мінфіну від 08.10.2012 р. № 1057, визначено, що РРО з модемом повинен забезпечувати, зокрема:
– накопичення контрольно-звітної інформації у разі неможливості передачі її через порушення зв’язку з сервером обробки інформації з будь-яких причин та автоматичну передачу накопиченої інформації до сервера обробки інформації після відновлення зв’язку;
– блокування проведення розрахункових операцій у разі:
▪ технічної несправності модему, за винятком несправності каналу передачі інформації (тільки для РРО з контрольною стрічкою в електронній формі);
▪ неможливості передачі контрольно-звітної інформації до сервера обробки інформації протягом 72 годин.
У разі неподання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок (далі – РК) та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовується фінансова санкція у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 10 ст. 17 Закону № 265).
Підпунктом 26 п. 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМУ від 11.04.2012 р. № 295, передбачено, що оператори, провайдери зобов’язані усувати пошкодження телекомунікаційної мережі та відновлювати доступ до послуг згідно з встановленими значеннями показників якості в строки, визначені Адміністрацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Відповідно до таблиці 3 наказу Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості – не більше, як одна доба.
Пунктом 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006 р. № 833, передбачено, що у разі закриття торговельного об’єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб’єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття.
Тобто, суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання інформації про обсяг розрахункових операцій по РРО до Державної податкової служби України.
Враховуючи викладене, якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО через дротові або бездротові канали зв’язку в разі обов’язковості її подання, не перевищує 7 робочих днів та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонту модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єктів господарювання не застосовується.
При цьому до суб’єктів господарювання, які не забезпечують подання до контролюючих органів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, РК та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовується фінансова санкція у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.