Коли ДПС залишає скаргу без розгляду?

Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 21.10.2015 р. № 916 (далі – Порядок), визначено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів, а також особами-нерезидентами, визначенимипідпунктом «д»підпункту 14.1.139 ПКУ, зареєстрованими та не зареєстрованими як платники ПДВ, податкових повідомлень під час адміністративного оскарження.

Контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо:

1) скаргу не підписано особою, яка подала скаргу, чи її представником або до скарги не додано належним чином оформлених та завірених документів, які підтверджують повноваження представника на її підписання;

2) контролюючим органом вищого рівня прийнято рішення про відмову платнику податків у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку;

3) скаргу подано з пропуском строку, крім випадків, передбачених пунктами 4 та 5 розділу III Порядку;

4) скарга надійшла до контролюючого органу, який не уповноважений її розглядати;

5) до прийняття рішення по скарзі від платника податків, який її подав, надійшла заява про її відкликання (відмову від скарги) повністю чи частково;

6) платник податків оскаржив до суду рішення контролюючого органу;

7) платником податків до контролюючого органу раніше було подано скаргу з цього самого питання.