Антитютюнове законодавство та реклама алкоголю: бізнес отримує штрафи за чисельні порушення

Держпродспоживслужба підбила підсумки за дев’ять місяців роботи щодо контролю за дотриманням законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв та дотримання антитютюнового законодавства

Контроль реклами алкогольних напоїв

Фахівці зафіксували 272 порушення вимог законодавства. У 35 випадках розповсюдження незаконної реклами було зупинено, а до порушників застосовано фінансові санкції на понад 875 тис. грн, з яких понад 585 тис. грн уже сплачено.

Дотримання антитютюнового законодавства

Протягом дев’яти місяців надійшло 187 звернень громадян щодо порушень антитютюнових вимог. За результатами позапланових перевірок порушення встановлено у 149 закладах — це 80% від перевірених.

Найчастіше фіксуються такі порушення:

  • куріння у приміщеннях закладів харчування;

  • відсутність табличок про заборону куріння;

  • стимулювання продажів тютюнових виробів.

За виявлені порушення накладено штрафів на понад 3,6 млн грн, з яких 2,2 млн грн бізнес сплатив добровільно, а ще 94 тис. грн — у примусовому порядку.

«Ми бачимо позитивну тенденцію — бізнес поступово стає більш свідомим і відповідальним. Але наша робота триває: ми щодня перевіряємо, щоб реклама не порушували закон і не формували хибних уявлень про алкоголь чи тютюн. Захист здоров’я громадян — наш пріоритет», — зазначив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.

Контроль реклами алкоголю та дотримання “бездимного” законодавства — це не лише питання законності, а й питання здоров’я нації.