Запроваджено електронну систему обліку скарг

Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проєктів у сфері державної реєстрації.

«Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. Жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», – наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик.

Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:

– Юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства юстиції підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;

– Доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;

– Юридичне обґрунтуванням порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.

Для кого ця система?

– Для громадян та бізнесу. Бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів.

– Для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях?

– Для адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади. Реєстрація – це основа права власності.

Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023.

Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені запосиланням.

Інформація щодо засідань розміщена запосиланням.