Нарешті урядовці вийняли ще одну скалку зі ступні вітчизняного підприємництва. Здавалося б, тепер можна пришвидшити крок. Та всі так призвичаїлись до існування цих норм, що навпаки зупинились і задумались: а як же жити без них далі?
Я — Хмелевський Ігор, податковий експерт журналу «Податки & бухоблік», розповім про подальші перспективи списання пального суб’єктами господарювання, що використовують його при експлуатації автранспорту.
Але спочатку про те,
Що трапилося?
А трапилося те, на що ніхто не чекав — Мінінфраструктури визнав таким, що втратив чинність, наказ Мінтрансу від 10.02.98 № 43. Ним було затверджено сумнозвісні Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті (далі — Норми № 43).
Ексклюзивний матеріал для передплатників сайту
-
Передплачуйте та читайте повністю:
- новини, ексклюзивні статті, довідники
- завантажуйте бланки
- усе це без реклами
місяць