Споживачі мають право звертатися до органів державного ринкового нагляду за захистом порушеного права на безпечність продукції

Держпраці інформує споживачів (користувачів) нехарчової продукції щодо забезпечення їх права на безпечність продукції.

Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на безпеку продукції, про що зазначено у пп.3 п.1 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів».

Однак, доволі часто трапляються випадки порушень прав споживачів з боку виробників і недобросовісних розповсюджувачів (продавців), оскільки виробники можуть постачати фальсифіковану продукцію, яку розповсюджувачі реалізують в торгівельній мережі, інформація щодо якості та характеристик такого товару може бути неправдивою, а користування такою продукцією становити небезпеку для здоров’я.

У разі виникнення нещасного випадку, споживачі, відповідно до пп.5 ч.1 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» мають право на відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції).

Також, відповідно до ч.1 ст.7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»,споживачімають право звертатися зі скаргою до органів державного ринкового нагляду за захистом порушеного права на безпечність продукції.