В якому розділі Електронного кабінету можливо (сформувати) переглянути інформацію, щодо податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено як в поточному, так і в попередніх періодах?
Відповідно до п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, затвердженого постановою КМУ №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної (ПН) або розрахунку коригування (РК) контролюючий орган надсилає платнику податку квитанцію про зупинення в електронному вигляді. Ця квитанція є підтвердженням факту зупинення.
Платник може переглянути інформацію щодо зупинених ПН/РК в Електронному кабінеті, функціонування якого визначене наказом Мінфіну від 14.07.2017 р. № 637. Доступ до кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Як отримати інформацію про зупинені ПН / РК?
Щоб переглянути інформацію про ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, необхідно виконати такі дії:
- Авторизуватись у приватній частині Електронного кабінету з використанням електронного підпису, id.gov.ua (MobileID та BankID), Дія.Підпису, «хмарного» електронного підпису.
- Перейти до розділу «Заяви, запити для отримання інформації».
- Сформувати запит за формою J/F 1320101 «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних стосовно податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено».
- У запиті зазначити запитувану інформацію на певну дату.
Спосіб перегляду у режимі «ПН/РК, реєстрація яких зупинена»
Режим «ПН/РК, реєстрація яких зупинена» меню «Моніторинг ПН/РК» містить інформацію по накладних/розрахунках коригування реєстрацію яких зупинено в розрізі періодів та контрагентів.
Також, за заданими параметрами пошуку накладних/розрахунках коригування, перейшовши за активним посилання «реєстраційного номеру» документа відображається відповідна інформація щодо отримання контролюючим органом пояснень та копій документів до зупинених ПН/РК.