За розʼясненням ПФУ, за наявності помилки в особистих даних працівника в е-лікарняному, після усунення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику потрібно звернутися з листом до ПФУ з питання виправлення даних в е-лікарняному
«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам», – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини.
Спікер заходу – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій інформувала присутніх з таких питань:
- формування електронного листка непрацездатності;
- внесення змін в анкету застрахованої особи;
- перелік послуг, які можна отримати в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/
- алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
- алгоритм дій у випадку відсутності електронного листка непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
- заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
- формування запитів щодо заміни страхувальника;
- оплата листків непрацездатності правонаступником;
- формування запиту на створення копій листків непрацездатності.
Увагу слухачів акцентували, що у випадку наявності помилки в особистих даних працівника в електронному листку непрацездатності, після усунення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику необхідно звернутися з листом до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області з питання виправлення даних в електронному листку непрацездатності.
Ознайомитись з інформаційними матеріалами нижче.