На вебпорталі ПФУ нотаріуси мають можливість скористатися електронним кабінетом, який дозволяє зручно керувати документами та здійснювати необхідні операції онлайн. Цей сервіс спрощує робочі процеси та підвищує ефективність взаємодії з Пенсійним фондом.
Електронний сервіс надає можливість нотаріусам надсилати до Пенсійного фонду звіти про:
– укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна;
– сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Скористатися послугою можуть нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Для подачі звіту через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України нотаріусам потрібно виконати такі кроки.
Крок 1. Зайти на вебпортал (https://portal.pfu.gov.ua) та натиснути кнопку «Вхід». У вікні, що відкриється, в полі «Бажаєте увійти як» обрати категорію «Нотаріус», зазначити акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), який надав КЕП, прикріпити файл ключа (з файлового носія чи з токена) та ввести пароль.
Крок 2. В особистому кабінеті для формування нового звіту слід натиснути кнопку «Новий звіт».
Крок 3. Заповнити всі обов’язкові поля електронного документа, що з’явиться на екрані.
Крок 4. Після введення необхідних даних натиснути кнопку «Сформувати звіт».
Крок 5. Переглянути сформований електронний звіт та надіслати документ до Фонду.
Надісланий звіт реєструється в Фонді автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет на вебпорталі надходить про це квитанція.
У квитанції зазначаються реквізити прийнятого або неприйнятого (із зазначенням причини) звіту.
Довідково
- Звіти подаються до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
- Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті звітів, сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: «Рік звіту»; «Квартал»; «Тип звіту»; «Статус звіту»; «Дата подання звіту»; «Звіт» (посилання для завантаження-відкриття звіту з електронного архіву); «Квитанція».