Податківці доводять до уваги покроковий порядок проведення запису до Електронної черги, а саме для запису до Електронної черги відкриваємо офіційну сторінку ДПС за адресою https://tax.gov.ua/
На головній сторінці сайту у розділі «Е-сервіси»:
1. Знаходимо банер «Контакт-центр» або безпосередньо переходимо за посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/ натискаємо на нього та відкриваємо банер «Контакт-центр».
Знаходимо посилання для запису до чат-ботів Viber чи Telegram та тиснемо на посилання «натисніть тут», або скануємо QR-код за посиланням Viber або Telegram.
У чат-боті, що відкрився, тиснемо кнопку для відправки свого номеру телефону.
2. Обираємо напрям інформаційно-довідкових послуг за допомогою кнопок:
- ПДВ
- Податок на прибуток підприємств
- ПДФО, військовий, ЄСВ
- Акциз, борг, ліцензування
- Єдиний, РРО
- Екологічний, рента, облік платників
- Місцеві, мито, ЗЕД, оскарження
- Права, обов’язки, відповідальність
- Стан обробки звітності.
3. Надалі, з’єднавшись з оператором чату, зазначаємо наступні дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові.
- Область, місто та ЦОП, до якого бажаєте записатись в електронну чергу.
- Дату та час відвідування.
- Адресу електронної пошти.
- Контактний номер телефону.
4. Зазначаємо питання, з якого бажаємо відвідати ЦОП.
Наприклад: отримати довідку про доходи за 2023 рік, подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР або подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР тощо.
5. Після введення необхідної інформації електронний талон надійде на вказану Вами електронну пошту.
Головне управління ДПС у Сумській області запрошує скористатись можливістю й власно впевнитися у тому, що використання Електронної черги ДПС має безліч переваг, а в умовах воєнного стану головною перевагою є безпека кожного платника та оперативність вирішення питань.
Тож, приєднуйтесь, користуйтесь та на власному досвіді оцініть позитивні можливості запису до податкової служби через сервіс «Електронна черга».