Автоматизована система реєстрації гумдопомоги: як користуватися

Народний депутат Ніна Южаніна роз’яснює, як користуватися Автоматизованою системою реєстрації гуманітарної допомоги з 1 квітня.

1. В системі в меню “Інвентаризаційний опис” і в “Звіт” не потрібно завантажувати документи, якщо у вас немає розбіжностей між даними Декларації і фактично отриманим обсягом гуманітарної допомоги.

2. Якщо у вас була тільки паперова Декларація і в “Мої вантажі/декларація” по цих товарах немає ніяких записів, то копію цієї паперової Декларації потрібно завантажити в меню “Звіт” і сформувати або завантажити “Звіт” по цих товарах.

3. Якщо в меню “Мої вантажі/декларація” є запис по вантажах, які вже пройшли митне оформлення, але залишилися в статусі “Очікує митне оформлення”, або в іншому статусі, крім “Пройшло митне оформлення” то в функції Перегляд – значок хмаринки – потрібно завантажити скановану копію паперової Декларації і проставити самостійно дату митного оформлення.

Після цього такі дані перенесуться в “Звіт”.

4. За один звітний місяць формується тільки один звіт по всіх Деклараціях, які пройшли митне оформлення в звітному місяці.

Увага!

Після підписання Інвентаризаційного опису і Звіту дані в цих документах вже не можна буде редагувати.

У виключних випадках, до того, як буде сформовано наступний звіт, можна внести зміни у вже підписаний “Звіт”. Для цього в таблиці з Переліком ваших звітів потрібно натиснути на кнопку функції “Х-відмінити підпис”, виправити дані і знову підписати звіт.

І тільки після цього можна формувати наступний звіт за поточний звітний місяць.

Інструкцію користувача по роботі в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги додається за посиланням.