Виплата пенсійних коштів здійснюється на підставі дійсних документів, що посвідчують особу. Тож, нагадуємо, що громадяни, у яких відбулись зміни персональних даних, зобов’язані сповістити про це Пенсійний фонд упродовж 10 днів з моменту виникнення цих змін.
Зокрема, необхідно повідомити Фонд про зміни у наступних випадках:
♦ отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
♦ отримали новий паспорт у разі втрати старого;
♦ змінили прізвище, ім’я, по батькові;
♦ отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
♦ змінили місце постійної реєстрації;
♦ працевлаштувалися або звільнились з роботи;
♦ зареєструвались чи знялись з обліку як фізична особа-підприємець (ФОП).
Актуалізувати особисті дані можна наступним чином:
► особисто звернутись до найближчого сервісного центру Пенсійного фонду
або
►дистанційно подати відповідну заяву через вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.