Як подати заяву на виплату недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера за допомогою вебпорталу ПФУ?

Законом України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що сума пенсії, яка належала пенсіонерові і залишилася недоотриманою у зв’язку з його смертю, виплачується членам його сім’ї — по місяць смерті включно.

Подати заяву на виплату недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера можна за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України.

Оберіть зручний спосіб авторизації на вебпорталі за допомогою:

– кваліфікованого електронного підпису (КЕП) — інструкція, відеоінструкція;

– банківської картки (ID.GOV.UA) — інструкція, відеоінструкція;

– Дія.Підпис — інструкція, відеоінструкція.

Завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника;
  • ідентифікаційний номер;
  • витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть або довідку про смерть пенсіонера;
  • документи, які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером;
  • документи, які підтверджують проживання з пенсіонером на день його смерті;
  • номер банківського рахунку для перерахування коштів у міжнародному форматі IBAN (вимоги до банківського рахунку — за посиланням).

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, надається свідоцтво про право на спадщину.

Врахуйте вимоги до скан-копій документів:

  • виготовляються з оригіналів документів;
  • мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • збережені у форматах JPG або PDF;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 МБ;
  • назви мають відповідати виду відсканованого документа.

Результати опрацювання заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення».

Заощаджуйте свій час та користуйтеся сервісами вебпорталу не виходячи з дому!

Більше новин та актуальної інформації дивіться на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: Facebook,Telegram,YouTube,TikTok.