Як подати заяву на призначення субсидії онлайн?

Як подати заяву на призначення субсидії онлайн? Які вимоги до сканування документів?

Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Авторизуйтеся в особистому кабінеті вебпорталу (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».

Заповніть поля заяви та декларації, завантажте заздалегідь відскановані документи.

Перевірте внесені до заяви та декларації дані, підпишіть заяву КЕП, натисніть “Відправити до ПФУ”.

Переглянути статус опрацювання заяви можливо в особистому кабінеті у вкладці “Мої звернення”.

Важливо! Вимоги до сканування документів!

– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;

– формат файлу: JPG, JPEG, PDF;

– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно сканувати в повному обсязі та прикріпляти як один файл;

– скан-копії виготовляються з оригіналів документів;

– скан-копія повинна бути кольорова, чітка, розбірлива та придатна для читання;

– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.