Як отримати Витяг з реєстру страхувальників

За якими ідентифікаторами форм формуються електронні форми Запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників?

Форма запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників (далі – Запит) визначається Порядком надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 21.07.2017 р. № 651, постановою правління Пенсійного фонду України від 21.07.2017 р. № 16-1 (далі – Порядок) (абзац третій п. 2 розд. І Порядку).

Згідно з п. 1 розд. ІІ Порядку Запит подається за формою № 1-ЗРС (додаток 1 до Порядку) одним із таких способів:

♦ особисто платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної податкової служби України (далі – контролюючий орган) за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

♦ надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

♦ в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Платники єдиного внеску, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, та/або застраховані особи можуть подати Запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням Законів України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VІІ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та від 22 травня 2003 року № 851-VІ «Про електронні документи та електронний документообіг».

На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів розміщені електронні форми Запиту, які формуються за ідентифікаторами форм:

  • F1303801 (для фізичних осіб),
  • J1303801 (для юридичних осіб).