16 000 електронних направлень на ВЛК уже отримали користувачі Резерв+. Водночас ми бачимо і виклики, але вже працюємо з ними.
Перший виклик – некоректні сповіщення. Начебто у вас уже є направлення, або просто з’являється повідомлення «Технічні труднощі».
Цю проблему вже вдалося виправити. Якщо ви з нею стикнулися, надішліть запит у застосунку повторно.
Другий виклик – медзаклади, які відмовлялись приймати електронні направлення.
Щоб забезпечити функціонування сервісу, ми провели вебінар із роз’ясненням нового порядку для 700 представників ВЛК з усієї країни, а також для представників ТЦК.
Дякую всім, хто повідомляв про складнощі, із якими довелося зіткнутися. Завдяки вашим відгукам зможемо зробити послуги для військовозобов’язаних справді зручними та ефективними.