Відповідно до пункту 2 Постанови КМУ від 12.05.2004 р. № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій» строк служби РРО – строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО.
Строк служби РРО встановлює виробник цієї продукції.
При визначенні строку служби РРО слід керуватися нормою щодо семирічного строку з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску.
Реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО відповідно до пункту 1 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування РРО, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547 (далі – Порядок № 547).
Для скасування реєстрації РРО, суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву за формою № 4-РРО “Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій” (J1313605).
Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає до контролюючого органу реєстраційне посвідчення.
ДПС просить кожного платника дотримуватися строків експлуатації РРО та своєчасно проводити скасування реєстрації РРО, по яких закінчилися або закінчуються визначені законодавством строки експлуатації.