Нормативними актами, що регулюють надання населенню житлових субсидій та пільг передбачено випадки за яких складається акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи (далі – акт обстеження).
Акт обстеження складається посадовою особою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації та передається до органу Пенсійного фонду України.
Форма акта обстеження затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 04.07.2022 № 190 “Про затвердження форми акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи”.
Випадки за яких складається акт обстеження:
-
у разі призначення житлової субсидії:
1) використання побутових електроприладів для обігріву житла;
2) підтвердження, що житло не здається в оренду;
3) призначення житлової субсидії на житлове приміщення (будинок), в якому є кілька розділених особових рахунків, або за однією адресою є декілька житлових приміщень (будинків) з розділеними особовими рахунками, житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається кожному із таких домогосподарств;
4) у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих зареєстрованих та/або задекларованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих та/або задекларованих у житловому приміщенні (будинку); -
у разі призначення пільг:
підтвердження фактичного місця проживання пільговика.