Розгляд скарги на рішення про неврахування таблиці платника

Протягом якого терміну комісією центрального рівня приймається рішення щодо розгляду скарги на рішення комісії регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника ПДВ та які дії платника у разі його неотримання?

Відповідно до п. 12 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 р. № 1165 (далі – Порядок № 1165) за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги приймає одне з таких рішень:

  • задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня;
  • залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін.

Згідно з п. 14 Порядку № 1165 за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений п. 12 Порядку № 1165, надсилає засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог ПКУ та законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та від 05.10.2017 р. № 2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» платнику податку відповідні рішення (додатки 5 – 7) в електронний кабінет.

Якщо рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 12 Порядку № 1165, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (п. 16 Порядку № 1165).