Як у Додатку 5 об’єднаної звітності зазначити інформацію про переведення працівника з однієї посади на іншу?

Як у Додатку 5 об’єднаної звітності зазначити інформацію про переведення постійного працівника з однієї посади на іншу на постійній термін: одним чи двома рядками? Тобто, в одному рядку гр.10 (дати початку та припинення), гр.11-17 (підстава припинення), гр.13-16? Чи подавати одним рядком із заповненням гр. 10 (дата початку), а в гр.11-16 - нової посади?

Відповідно до п. 5 розділу IV Порядку №773, Додаток 5 подається платником єдиного внеску, якщо протягом звітного періоду, зокрема, якщо особу переміщено з одного структурного підрозділу до іншого, переведено на іншу постійну посаду або роботу у того самого платника єдиного внеску.

Тобто, інформацію про переведення працівника з однієї посади на іншу (на постійній термін) відображають у кварталі, в якому сталася подія, в Додатку 5 об’єднаної звітності, оскільки Додаток 5 це єдиний додаток, який заповнюється один за квартал без помісячного розділення, одним рядком.

Отже, факт переведення працівника на нову посаду відображатиметься в Додатку 5 об’єднаної звітності наступним чином:

  • у графі 07 - код категорії особи «1 - основний працівник» або «2 - сумісник»;
  • у графі 10 - дата початку роботи на новій посаді;
  • у графі 12 – зазначається «1-так» - переведено на іншу посаду;
  • у графі 16 – документ про переведення (наказ №.. від..);
  • у графах 13 - 15 зазначаються професійна назва роботи, код КП та посада за новою посадою;
  • графи 05,06,08,09,11 – заповнюються в звичайному порядку;
  • графи 17,18,19,20 - не заповнюються.