Переведення офіс-менеджера на посаду бухгалтера: Додаток 5 об’єднаної звітності

В березні 2023 р. роботодавець в межах ТОВ перевів офіс-менеджера на посаду бухгалтера з більшим окладом згідно з штатним розписом. Чи потрібно відображати таке переведення в Додатку 5 об’єднаної звітності?

Так, потрібно.

Відповідно до пп. 5 розділу IV Порядку №773, Додаток 5 подається платником єдиного внеску, якщо протягом звітного періоду, зокрема, якщо особу переміщено з одного структурного підрозділу до іншого, переведено на іншу постійну посаду або роботу у того самого платника єдиного внеску.

Інформацію про переведення працівника з однієї посади на іншу (на постійній основі) відображають у кварталі, в якому сталася подія, в Додатку 5 об’єднаної звітності, оскільки Додаток 5 – це єдиний додаток, який заповнюється в цілому за квартал без помісячного розподілу, одним рядком.

Отже, факт переведення працівника на нову посаду відображатиметься в Додатку 5 об’єднаної звітності так:

  • у графі 07 - код категорії особи «1 - основний працівник» або «2 - сумісник»;
  • у графі 10 - дата початку роботи на новій посаді (бухгалтера);
  • у графі 12 – зазначається «1-так» - переведено на іншу посаду;
  • у графі 16 – документ про переведення (наказ № .. від..);
  • у графах 13 - 15 зазначаються професійна назва роботи, код КП та посада за новою посадою (бухгалтера);
  • графи 05,06,08,09,11 – заповнюються в звичайному порядку;
  • графи 17,18,19,20 - не заповнюються.