На сайті ДПСУ оприлюднено проєкт наказу Мінфіну «Про внесення змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (далі – проєкт).
Проєкт розроблено з метою приведення Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 р. № 822 (далі – Положення), у відповідність до Закону України від 10 жовтня 2024 року № 4015-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у період дії воєнного стану», постанови КМУ від 26 вересня 2024 року № 1113 «Про затвердження Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій».
У проєкті запропоновано внести зміни до:
► абзацу другого пункту 1 розділу IІ, абзацу другого пунктів 2, 5 розділу ІІІ, абзацу першого пункту 1 розділу VII, пункту 2 розділу VIII, пункту 3 розділу X Положення та у додатках до Положення, доповнивши слова «за прізвищем», слово «прізвище» словами «(за наявності)»;
► абзацу другого пункту 10 розділу ІІІ, замінивши слова «Порядку застосування відображення в електронній формі інформації, що міститься у посвідці на постійне проживання та у посвідці на тимчасове проживання, під час реалізації експериментального проекту щодо застосування зазначених відображень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2021 року № 1239» словами «Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2024 року № 1113 «Про затвердження Порядку формування та перевірки електронних посвідок на постійне проживання та електронних посвідок на тимчасове проживання та їх електронних копій»;
► додатків 2, 3, 5 – 8, 10 – 16, виклавши їх у новій редакції. Зокрема, передбачено додатки 14, 15 доповнити новим періодом, за який особа може отримати інформацію про доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, – місяць.
Крім того, запропоновано доповнити новим додатком 151, у якому встановити форму надання контролюючим органом відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків у відповідь на запит фізичної особи у разі відсутності інформації про доходи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Зауваження та пропозиції до проєкту можуть надсилатися упродовж одного місяця з дати його оприлюднення на вебпорталі ДПС за адресою: Державна податкова служба України, Департамент податкових сервісів, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053; e-mail: [email protected].