1. Які документи, крім пояснень, слід додавати до таблиці даних платника податку?
Відповідно до пункту 14 Порядку № 1165 таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність. Крім пояснень надано можливість платникам надавати копії документів для підтвердження достовірної інформації, зазначеної в таблиці даних. Зокрема, проте не виключно, платником надається інформація про основні фонди, які використовуються у виробничій діяльності, джерела їх походження та документальне підтвердження придбання/оренди тощо.
2. Чи можна подавати таблицю даних платника податку «на випередження» щодо продукції, яка на разі виготовляється/вирощується?
Отримання попередньої оплати за товари, постачання яких ще не відбулося, не позбавляє платника податку права навести у таблиці даних платника податку інформацію щодо товарів стосовно яких вона отримана.
3. Яких типових помилок допускаються платники податку при заповненні таблиць даних платника податку?
Типовими помилками при заповненні таблиці даних платника податку є: заповнення всупереч п. 13 Порядку № 1165; зазначення кодів товарів згідно з УКТЗЕД в такому порядку, що неможливо прослідкувати зв’язок між кодами придбання і кодами постачання; зазначення кодів КВЕД, яких немає в реєстраційних даних платника; подання таблиці даних платника податку без пояснення з посиланням на податкову та іншу звітність суб’єкта господарювання.