Понад мільйон українців вже оформили «Зимову підтримку» через Укрпошту та починають отримувати виплати. Проте чимало громадян стикаються з відхиленням платежів, оскільки намагаються сплатити за продукцію, яка не відповідає дозволеним державою категоріям.
У зв’язку з цим національний поштовий оператор нагадує ключову умову програми: кошти можна витрачати лише на товари та послуги українського виробництва.
У переліку доступних напрямків для розрахунку карткою «Національний кешбек» у відділеннях Укрпошти:
- Оплата комунальних послуг.
- Оплата поштових послуг – відправлення та отримання посилок, листів.
- Передплата українських газет і журналів.
- Придбання ліків та інших товарів виключно українського виробництва, що входять до переліку програми.
- Донати на підтримку Збройних Сил України.
Окрема історія – накладений платіж. Його можна оплатити коштами Зимової підтримки тільки якщо вміст посилки – товари українського виробництва, які входять до програми.
«Коштами «Зимової підтримки» ви можете сплатити за доставку Укрпоштою, проте не можете оформити накладений платіж на посилку з товарами, виробленими за кордоном. «Зимова підтримка» покликана підтримати українців і саме українських виробників під час повномасштабної війни. Коли купуєш сало замість хамону, сплачуєш за світло та тепло, згадуючи як українські комунальники відновлюють підстанції після обстрілів, обираєш українські фармкомпанії, щоб сформувати базову аптечку на зиму, або взагалі вирішуєш підтримати хлопців і дівчат на передовій, бо вони захищають все наше», – зазначають в Укрпошті.
Зверніть увагу: заявки на отримання виплати приймаються у кожному відділенні Укрпошти, а також через листонош (для маломобільних громадян) до 24 грудня включно.
Для оформлення «Зимової підтримки» можна звернутися до будь-якого відділення Укрпошти. Для маломобільних людей діє контакт-центр компанії за телефоном: 0 800 300 545.
Для оформлення необхідно мати при собі:
- Паспорт або інший документ, що посвідчує особу.
- Ідентифікаційний код (РНОКПП) або відмітку в паспорті про його відсутність.
- Для дітей: заявку подають батьки – окремо на кожну дитину (необхідно надати свідоцтво про народження).
- Для законних представників: документ, що посвідчує особу опікуна, та документ, який підтверджує призначення опікуна одержувачем допомоги.
Тим громадянам, які отримують пенсію в банках чи не користуються Дією і подали заявку на отримання допомоги через Укрпошту – надійде SMS-повідомлення про нарахування коштів.
Наразі Укрпошта вже забезпечила виплату «Зимової підтримки» понад 441 тисячі громадян. Першочергово допомогу автоматично нарахували пенсіонерам та іншим одержувачам соціальних виплат від держави через Укрпошту.