5 нових послуг для підприємців тестують у Дії. Платити податки, уникаючи переплат, швидко наймати працівників або зареєструвати касовий апарат без походу в податкову. Команда Мінцифри та Віце-прем’єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров запустили бета-тест нових послуг у сервісі е-Підприємець, які дадуть змогу почати чи масштабувати свій бізнес.
«Сьогодні Україна демонструє, як цифрові інновації можуть сприяти економічному зростанню та стійкості навіть у найскладніших умовах. Допомагаючи розробити інтегрований сервіс е-Підприємець через проекти EU4DigitalUA та DT4UA, Європейський Союз сприяє полегшенню життя підприємців в Україні. Це важливо, адже підприємці є основою економічного відновлення країни. Це рішення, засноване на новітніх знаннях, є важливою віхою на шляху до безпеки, ефективності та прозорості в адмініструванні бізнесу в Україні», — зазначив Ремі Дюфло, заступник голови Представництва ЄС в Україні.
Послуги можна отримати на порталі Дія за 20 хвилин, навіть не виходячи з дому. Раніше, щоб запустити бізнес, потрібно було ходити по держустановах та збирати дозволи, а весь процес тривав близько півтора місяця.
«Український бізнес відіграє ключову роль у розвитку країни. Зі свого боку, ми як держава робимо все можливе, щоб спростити життя підприємців — прибрати зайву бюрократію, надати стимули для розвитку та створити найкращі умови для масштабування. Саме за таким принципом і побудований комплексний сервіс е-Підприємець на порталі Дія. Це ще одна революція у сфері державних послуг, яка дає змогу витрачати час на розвиток бізнесу, а не черги чи збір документів. Відкрити чи масштабувати бізнес можна за однією заявою всього за кілька хвилин замість 1,5 місяця ходіння по держустановах», — зазначив Михайло Федоров.
Тож на масштабному заході Країна е-Підприємців, який відбувся 5 листопада в Києві, презентували:
- Єдиний рахунок для податкових платежів: ФОПи можуть сплачувати податки, не боячись ввести неправильні реквізити та уникаючи переплат.
- Повідомлення про прийняття працівників: оформити трудовий договір та прийняти людину на роботу, не виходячи з дому чи офісу? Так! Необхідно лише заповнити заяву та засвідчити КЕПом.
- Реєстрація РРО та ПРРО: раніше підприємцю, щоб зареєструвати касовий апарат, необхідно було відвідати податкову. Тепер кілька тапів у Дії — і все готово!
- Відкриття банківського рахунку: ФОПи можуть відкрити рахунки в банках-партнерах безпосередньо через Дію.
- Подання форми 20-ОПП: ФОПи можуть подавати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронній формі, без відвідування податкової інспекції.
«Цей сервіс був розроблений з урахуванням потреб українських підприємців. Те, що робить українського е-Підприємця по-справжньому унікальним, — це його масштабованість. Ту саму технологію можна легко застосувати до різних життєвих чи бізнесових подій. Чи то відкриття бізнесу, управління особистими правовими справами, чи виконання складних адміністративних завдань — ця технологія може поширитися на інші сфери та задовольнити будь-які життєві або бізнесові потреби. Це інструмент, який може слугувати не лише підприємцям, але й кожному громадянину України», — зазначила Інґрід Тоонекурґ, член правління Академії електронного управління.
У межах заходу відбулася дискусія, присвячена особливостям ведення бізнесу під час війни та державній підтримці підприємців. Учасники — Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження Дії, Андрій Піскун, керівник напряму електронних послуг, проект DT4UA, Академія електронного управління, та Олег Кий, керівник напряму транзакційних продуктів та клієнтів Приватбанку. Модераторка — Валерія Коваль, заступниця директора директорату розвитку електронних послуг у Мінцифри.
250+ підприємців зібралися для обміну досвідом, обговорення викликів і пошуку нових можливостей для бізнесу під час війни. Учасники долучились до дискусійних панелей з досвідченими колегами та підприємцями-початківцями. Представники українського бізнесу також взяли участь у маркеті підприємців, де знайомили гостей зі своїми виробами.
Змінюємо країну та бізнес — разом з Дією!
Захід Країна е-Підприємців проведено Міністерством цифрової трансформації України спільно з Офісом розвитку підприємництва та експорту у співпраці з фінансованим Європейським Союзом проектом DT4UA, що впроваджує Академія електронного управління.
Комплексну послугу е-Підприємець розробили в межах проектів EU4DigitalUA та DT4UA, що фінансується Європейським Союзом і впроваджується Академією електронного управління Естонії. Комунікаційну підтримку сервісу надає Міжнародний та іберо-американським фонд адміністративної і державної політики (FIIAPP).