З1 грудня органи Пенсійного фонду здійснюють повноваження щодо призначення громадянам житлових субсидій і пільг. Отримати інформаційну допомогу з цих питань можна, у тому числі,звернувшисьдо Контакт-центруПенсійного фонду України.
Водночас консультанти Контакт-центру, як і раніше, надають відповіді з питань пенсійного забезпечення, обліку застрахованих осіб, ведення електронного реєстру листків непрацездатності.
За11 місяців2022року надано 354,3 тисяч консультативних послуг.
Додзвонювачів цікавили переважно питання щодо:
♦ планових перерахунків пенсій;
♦ порядку виплати пенсій у період воєнного стану;
♦ особливостей виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам;
♦ умов призначення пенсії;
♦ порядку формування е-лікарняних;
♦ можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійних справ;
♦ отримання довідок ОК-5, ОК-7;
♦ порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, користування особистим кабінетом роботодавця, застрахованої особи, користування мобільним додатком “Пенсійний фонд”.
Найбільше дзвінків до Контакт-центру надійшло від жителів міста Києва (20,5%), Харківської (14,3%), Дніпропетровської (11,5%), Запорізької (5,5%), Одеської (4,8%), Донецької (4,8%) областей.
Нагадаємо, оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України працюють:
► з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
► у суботу – з 8:00 до 14:00,
► неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71.