Чи подавати Додаток 1 до об’єднаного звіту, якщо немає найманих працівників?

Чи подається Додаток 1 до Розрахунку, якщо платник єдиного внеску у звітному місяці не використовує працю ФО на умовах трудового договору (контракту)?

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затверджені наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4.

Згідно з п. 1 розд. ІV Порядку додаток до Розрахунку «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» призначений для щомісячного формування платниками єдиного внеску щодо кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу, грошового забезпечення).

Якщо платник єдиного внеску у звітному періоді не використовує працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством – Додаток Д1 за відповідний період не подається.