Вилучення акцизних марок, закуплених бізнесом до 1 вересня, суперечить чинним нормам законодавства

З 1 вересняДержавне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» (Поліграфкомбінат)почав видавати марки акцизного податку нового зразка для маркування ними підакцизної продукції (алкогольних напоїв, тютюнових виробів).

Варто зауважити, що законодавством України передбачається, що у разі зміни зразка марок акцизного податку вже закупленімарки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а маркована такими марками продукціязнаходиться в обігу до її повноїреалізаціїв межах терміну придатності для споживання.

Однак, нещодавно спільнота отрималазапитвід Мінфінущодо висловлення позиції стосовно строків, порядку вилучення з обігу марок акцизного податку старого зразка, які отримані виробниками та імпортерами підакцизних товарів, у тому числі якими вже марковані підакцизні товари, а також пропозиції щодо визначення суб’єкта, за рахунок якого будуть здійснені ці заходи.

Європейська Бізнес Асоціаціяне підтримуєпропозиціїщодо вилучення з обігу марок акцизного податку старого зразка, які отримані виробниками та імпортерами підакцизних товарів, у тому числі якими вже марковані підакцизні товари, оскільки це суперечить вимогам податкового законодавства України та може призвести до значних збитків суб’єктів господарювання, порушивши сталість їх операційних процесів.

Відповідно, бізнес звертається до Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економіки України Юлії Свириденко та Міністерства фінансів України з проханням дотриматись законодавства, дозволивши застосуваннямарок акцизного податку попереднього зразка, закупленихвиробниками та імпортерами підакцизних товарів до 1 вересня 2023 року,до їх повного використаннядля маркування підакцизних товарів.

Тож дуже сподіваємось голос бізнесу буде почуто!