Як діяти у разі виявлення несправності програмного РРО?

У разі несправності програмного РРО (суб’єкту господарювання необхідно встановити вид несправності та:

– якщо несправність пов’язана з порушенням роботи програмного забезпечення (далі – ПЗ), то слід оновити версію ПЗ програмного РРО та повторити процедуру закриття зміни;

– якщо виявлена несправність самого пристрою (пошкодження), то слід подати Повідомлення про виявлення несправностей програмного РРО за формою № 2-ПРРО (J/F 1316701) (додаток 2 до Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних РРО, затвердженого наказом Мінфіну від 23.06.2020 р. № 317 (далі – Порядок)) (далі –Повідомлення за ф. № 2-ПРРО) з позначкою про несправність та після відновлення роботи пристрою подати Заяву про реєстрацію програмного РРО за формою № 1-ПРРО (за ідентифікатором форми J/F 1316605) (додаток 1 до Порядку) з позначкою про відновлення роботи;

– якщо пристрій викрадено або втрачено, – слід подати Повідомлення за ф. № 2-ПРРО з позначкою про крадіжку.

У такому випадку реєстрація викраденого/втраченого програмного РРО скасовується.

Для відновлення проведення розрахункових операцій необхідно зареєструвати новий програмний РРО, якому у встановленому порядку буде присвоєно фіскальний номер.