Контакт-центр Пенсійного фонду надає консультації з питань житлових субсидій та пільг

З1 грудня органи Пенсійного фонду здійснюють повноваження щодо призначення громадянам житлових субсидій і пільг. Отримати інформаційну допомогу з цих питань можна, у тому числі,звернувшисьдо Контакт-центруПенсійного фонду України.

Водночас консультанти Контакт-центру, як і раніше, надають відповіді з питань пенсійного забезпечення, обліку застрахованих осіб, ведення електронного реєстру листків непрацездатності.

За11 місяців2022року надано 354,3 тисяч консультативних послуг.

Додзвонювачів цікавили переважно питання щодо:

♦ планових перерахунків пенсій;

♦ порядку виплати пенсій у період воєнного стану;

♦ особливостей виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам;

♦ умов призначення пенсії;

♦ порядку формування е-лікарняних;

♦ можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій, внесення змін до пенсійних справ;

♦ отримання довідок ОК-5, ОК-7;

♦ порядку реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, користування особистим кабінетом роботодавця, застрахованої особи, користування мобільним додатком “Пенсійний фонд”.

Найбільше дзвінків до Контакт-центру надійшло від жителів міста Києва (20,5%), Харківської (14,3%), Дніпропетровської (11,5%), Запорізької (5,5%), Одеської (4,8%), Донецької (4,8%) областей.

Нагадаємо, оператори Контакт-центру Пенсійного фонду України працюють:

► з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

► у суботу – з 8:00 до 14:00,

► неділя – вихідний.

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71.