Звернутися до Контакт-центру ДПС стало ще простіше: запрацювали додаткові телефонні номери

Державна податкова служба України запровадила додаткові номери телефону Контакт-центру у мережах Vodafone, Київстар та lifecell. Тепер отримати консультаційні послуги стало ще швидше та зручніше:

0 500 501 007 – для абонентів Vodafone;

0 770 501 007 – для абонентів Київстар;

0 730 501 007 – для абонентів lifecell.

Абоненти можуть телефонувати без додаткових витрат, використовуючи внутрішньомережеві пакети своїх операторів. Особливо це зручно у віддалених громадах, де фіксовані телефони майже не використовуються.

Нагадуємо: як і раніше працює:

0 800 501 007 – безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку.

Застосування нових телефонних ліній дозволяє рівномірно розподіляти потоки дзвінків, що зменшує кількість «зайнято» та забезпечує стабільну роботу черги.

Обирайте оптимальний спосіб. Наші фахівці готові допомогти. У Контакт-центрі ви можете:

– отримати роз’яснення щодо застосування податкового законодавства;

– дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;

– записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;

– подати звернення або пропозиції.

ДПС продовжує розвивати сучасні канали комунікації, щоб зробити спілкування з податковою доступним, оперативним і комфортним для кожного.

Після звернення ви можете залишити фідбек щодо якості отриманої допомоги – це допомагає нам ставати кращими.