Листування через Електронний кабінет. Подання Заяви про таке бажання

Для зручності та ефективної взаємодії з контролюючими органами, звертаємо увагу на можливість здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет.

Нагадуємо, що листування між контролюючим органом та платниками податків здійснюється в електронній формі шляхом надсилання документів через Електронний кабінет, з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 р. № 2155-VIІІ (далі — Закони).

Для цього потрібно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет та пройти електронну ідентифікацію онлайн.

Одночасно, платнику на його електронну адресу (адреси) буде надходити інформація про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Документ, надісланий контролюючим органом, буде вважатися врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів та є доступним в Електронному кабінеті.

Водночас направлення контролюючими органами таких листів платникам в електронній формі має ряд переваг, зокрема:

  • отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
  • миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в ЕК);
  • забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
  • зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
  • постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

Крім того, Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками та мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС.