Які основні вимоги для подання пояснення до таблиці даних платника ПДВ?

Відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою.

Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку (п. 14 Порядку зупинення).

У пояснені зазначається специфіка господарської діяльності, яка підтверджує реальність здійснення платником господарських операцій, відображених в таблиці даних, в якому, зокрема, зазначається:

♦ назва підприємства;

♦ реєстраційні дані коротко;

♦ основний вид діяльності;

♦ специфіка діяльності (суть господарської діяльності) та обґрунтування необхідності використання таблиці даних платника ПДВ;

♦ наймані працівники задіяні у господарській діяльності (сезонні працівники тощо);

♦ наявність ліцензій / дозвільних документів / допусків необхідних для здійснення діяльності (у разі необхідності);

♦ основні фонди/ засоби, матеріальні активи, транспортні засоби, земельні угіддя тощо, які використовуються в діяльності на правах власності чи оренди, які повинні бути відображені у формі 20-ОПП, податковій та фінансовій звітності платника.

Пояснення подається у вигляді прикріпленого до Таблиці додатка довільного формату, код форми якого J/F13601.